fredag, december 01, 2017

Hur var ditt november?
ja vafan, är jag världens gnälligaste denna höst eller? men det sög väl rätt mycket. började ju storstilat med att ha sparkat vikarien, hade sen en ny som var dennes totala motsats men ändå en katastrof. att människor kan vara förfärliga på så många sätt? 
och sen släpades väl mitt hjärta genom rännstenen eller nått. är över detta nu. eller alltså. skiter i det, att jag släpas alltså. inte i hela grejen. uppenbarligen. tror att jag gör det. men nä. känner mig så otroligt påverkbar. hanna ba skit i det nu. sofia ba du kan absolut inte skita i det NU. han ba hör inte 
av sig på vrållänge, jag ger upp. han skickar en låt, jag är vaken hela natten och analyserar budskap. ett litet rö i känslovinden. 
annars har jag ägnat ofattbart mycket tid åt att lägga pussel för att kunna göra en julkalender till s:et av den. blev klar igår, på målsnöret. för, det är jättesvårt att lägga pussel? 

Vilket var ditt största I made it, I’m the worlds greatest-moment i november ?
hade ett par! tex när jag satte texten till no diggity på konserten i fredags. och igåhklockan 20.00 när jag la den sista biten tusenbitarspusslet. och när jag hade analogt tramsigt föräldramöte och alla kom fram efter och sa att vi var bäst. 

Vad kollade du på TV?
mkt drabbad av näst sista avsnittet e v e r av the mindy project. också det som fick mig besatt av totos africa. har även kollat på grotesco och full patte men inte skrattat en enda gång. 

Vad läste du för böcker?
samtal med vänner av sally rooney
just nu är jag här av isabelle ståhl
intet liv av nina bouraoui
älskade den sistnämnda! har fotat av så många sidor. älskade språket. 

Vilken musik lyssnade du på?
har bara klarat av bombastisk musik utan substans, typ totos afrika, etypes angels crying, kents den vänstra stranden. och i studiesyfte har jag lyssnat på no diggity, kan rappa den i sömnen nu!

Vilken blev din mest gillade Instagrambild?
en på min zickzackbena

Vad handlade du mest på mataffären?
pasta pasta pasta. apelsin. julgodisnyhter.

Vad tänker du mycket på just nu?
juuulen. åh december.

Vad klädde du dig mest i under förra månaden?
har gått in mina docs och på fritiden burit en blyertsgrå supermjuk men rätt uppklädd långklänning med krage och klädda knappar.

Inga kommentarer: