lördag, december 16, 2017

Bäst i veckan hittills:
det var fan skitskönt att vara sjuk från jobbet i två dagar. var ju också ledig i fredags så var borta i fem dagar i streck. så välbehövligt. hade också en underbar luciakväll med s:et.

Sämst i veckan hittills:
att min chef ifrågasätter js kompetens. blir galen. och ej kul med förkyldningsont i kroppen.

Där har jag ont:
har ej ont nånstans längre! så knäppt att jag återhämtade mig så snabbt från denna intensiva sjuka.

Det tänker jag mycket på:
julkortssupplys.

Det klär jag mig i:
grå påsklänningen och den grå översizade tröjan som s på mitt jobb felköpte på loppis och gav till mig. samt, såklart, julstrumpor

Till helgen ser såg jag fram emot:
att gå på lorentz med sara, och nästan mest att vi ska käka ihop innan.

I lurisarna hör jag:
lorentz

Det dricker jag:
te

På fredag händer detta:
idag är det fredag och det hände att jag jobbade, lånade en bok på bibblan, åt mozarella till middag och bokade biljetter till björk på dalhalla med annie.

Å på lördag det här:
ska göra julkort. och som sagt, middag och konsert.

Söndagen tillbringas så:
med näbo! vi ska göra en aktivitet bara vi två för första gången. så spännande! det blir sagouppläsning på stadsbibblan med dragqueens.

Inga kommentarer: