söndag, december 24, 2017

hade ALDRIG trott att dessa känslor skulle vara möjliga för ett år sen.

jaha, här sitter jag ensam i min kökssoffa på julaftonsnatten och är så himla nöjd med det! alla julförväntningar infriades, glöggen flödade, niklas sa NÄE! när han öppnade sin klapp och jag har inte gråtit en skvätt. eller jo, lite när jag kollade på julkalendern. (har grinat så mycket av julkalendern i år! ex varje gång fredde granberg har varit i bild. känner lite samma för honom som jag kände för erik haag för några år sen.)
är suuupertrött för hann inte sova i natt och har fortfarande nackont, men annars har det varit en så fin liten julafton. fick träffa mina föräldrars bästa grannar på förmiddagen. jag och sofia hann inte byta julklappar innan idag, så hela hennes familj svängde förbi hos mina föräldrar påväg till sitt julfirande. det var så mysigt! hoppas det är en ny tradition. och sen kom min farbror och vi åt åt och åt som man gör och alla fick fina julklappar och sen åkte jag buss med min bror och nu är jag hemma och det känns lagom och bra och juligt!

Inga kommentarer: