söndag, maj 20, 2018

we will never be royal.

i fredags gick åt jag tidigt middag med min bror och kände mig som en tönt som satt på uteserveringen inlindad i filt. som en som absolut måste sitta ute bara för att det är "varmt". finns inget jag tycker är mer överskattat än att äta utomhus. sen ramlade jag i säng typ 19.30. igår var jag klistrad vid prins harrys bröllop med emma irl en liten stund och med s:t och annie i olika chattar. annies unge blev även hon invigd. förra sommaren promenerade jag och hennes familj i haga, och hennes kille ondgjorde sig över hur otillgängligt det blivit sen prinsessparet flyttat in, medan annie spanade efter nämnda par konstant. och hon och jag planerade hur vi skulle utbilda deras unge i kungligheter i smyg. och igår började alltså detta.
topp 3 bästa outfitsen på brölliset var:
amal clooney
brudens mor
kitty spencer

mkt besviken på att de knasiga kusinerna hade oknasiga hattar. men man kan inte få askungen jämt antar jag. 

Inga kommentarer: