torsdag, maj 03, 2018

du får mig att känna mig som en blankett.

köpte en kapsylöppnare till mig själv som det är förvånande att ingen gav mig i födelsedagspresent. känner ingen mig ens lite? jaja. såg sen nattorienterarna, min julklapp från s:t. så mycket med den som var goals. tänk att vara långt över pensionsåldern och ändå få och vilja göra det man är absolut bäst på, och få göra det med sin mångåriga kollega och bästa vän. och med publik. även fast en knappt kan gå och en knappt kan se. nej men då löser man det genom att man får sitta. och allt som kommer ur ens mun har specialskrivits av kristina lugn för en.
sen promenerade vi på de breda gatorna till slussen och pratade om life och avslutade med att rycka en affish. s:t är fan proffs. vet ingen som ryckt så mycket affisher på stan som hon. ändå ett av hennes mest utmärkade drag. det, och att hon kallar det för att "rycka".

Inga kommentarer: