tisdag, maj 01, 2018

april april.

Hur var ditt april?
mitt april var snabbt för det är det alltid. har varit ganska låg och haft rätt mycket vad håller jag på med-ångest. den är ganska starkt kopplad till att jag fick nån deceniekris av mitt och sandras 15årsfir. att när vi gick igenom alla femton åren så tog det tusen timmar i början, men från 2010 så gick det snabbt för mig att summera åren, och de flöt ihop, för sen dess har inget megastort inträffat i mitt liv. jag har haft samma jobb, bott på samma ställe, haft samma relationer. och snart har jag alltså hållit på så i ett decenium. har också levt med stressen av att ha en deltidsjobbande kollega som dessutom, såklart, vabbar ibland. kul är det inte.

Vilket var ditt största I made it, I’m the worlds greatest-moment i april?
blev jävligt nöjd med hur pass RAKA fälten i ragnas kudde blev.

Vad kollade du på TV?
har tuffat på med the office. är på åttonde säsongen och nu är det segt alltså.


Vad läste du för böcker?
ingen jämfört med dig jonas brun
hjärtat är bara en muskel kristoffer ahlström

Vilken musik lyssnade du på?
på lykke lis nu låtar. och krunis nya låt. och hanna järvers nya skiva. och JUNIOR BRIELLE som jag älskar.

Vilken blev din mest gillade Instagrambild?
ragnas kudde vs. en med donuts&bagels

Vad handlade du mest på mataffären?
kronärtsskocka. och mjöl och socker och blockchoklad. har bakat så mycket.

Vad tänker du mycket på just nu?
på om jag har en livskris eller bara är hormonell.

Vad klädde du dig mest i under förra månaden?
min nya tuffa cape.

och hur går det med årets ledord?
bjöd nog bara på middag en gång, på min fölsi. men det är lite ett problem att hålla på och bjuda hem folk för jag blir sur om folk inte kan eller vill göra nått annat för det sabbar mitt ledord. och att jag typ undviker att göra andra saker med dem för att jag tänker att det är större chans att de kommer hem till mig då.

Inga kommentarer: