tisdag, maj 01, 2018

bombardera slottet.

tog bort tisdagsalarmet och ställde inget nytt och sov tills jag vaknade och tänkte jaha nu är väl klockan 6.20, för jag brukar vakna när alarmet skulle ringa även om det inte ringer, men så var klockan 10.30. vet inte när det hände senast. arbetarrörelsens dag blev genast snäppet stressigare. men peppade upp mig med vals för satan och hittade fanny och dom lagom till att tåget avgick och två barn som gick framför oss skanderade BOMBARDERA SLOTTET 800 RUM var på deras föräldrar nervöst hyschade och så sprang jag på mina bästa flatmammor i glasskön i kungsan.
instagram anti-firade genom att ge mig reklam. har alltså inte haft reklam på insta förrut. eller jo, kanske ett inlägg varannan månad. nu är det för mig som för alla andra, antar jag. står ej ut!
nu ska jag fortsätta skriva utvecklingssamtal och äta de mjölkfria kolakakorna jag bakat till morgondagens avdelningsmöte. management by fika kan vi kalla min ledarstil. obs gjorde jättemånga kakor såklart, ska ej äta alla.

Inga kommentarer: