måndag, augusti 03, 2009

fyllesentimentaliteten.

jag och jenny såg bd-filmen för ett tag sen. jenny var pepp på att få uppleva det hon inte fick uppleva för ett år sen, då jag inte var med henne på deras sista spelning på wow. vi blev tyvärr inte lika rörda som vi hade hoppats på, jag grät inte, till jennys besvikelse, trots peppen på sentimentalitet. anyways, i en scen satt bandet uppe på ett tak och åt kräftor och snapsade, och henrik berggren och pop-lars hade en lång diskussion om huruvida pop-lars hade lagt mer sin sentimentalitet. att han förut alltid blivit så sentimental när han drack. pop-lars menade att han fortfarande var det, och sa "kommer ni i håg förra veckan, vad bra det var då, varför är det inte så nu ?" för att bevisa. ha, jag kände att jag kunde relatera, trots att jag egentligen inte alls vet nått om det här med fyllesenimentalitet. alltså, hur ska jag veta om ni menar det ni säger? och om ni kommer ihåg vad ni har sagt? och får jag bli arg när det isåfall visar sig att ni inte är uppriktiga och dessutom glömska?

Inga kommentarer: