tisdag, augusti 11, 2009

fix fix.

har de senaste dagarna styrt upp så att hösten kommer bli ännu lite bättre än väntat. var lite deppig över att fina e ska flytta nu när vi precis har blivit kompisar, MEN som plåster på såren så styrde jag upp så att min popkompis och hennes kille ska bo i fina es lägga medan hon är borta! hurra! *fastighetsmäklare* det är svinnära kvarteret muffen också, så räkna med häng i fru i höst! ( var i fru/ segeltorp typ fem dar förra veckan. yes.)
OCH så har jag övertygat biblioteksbästisen att fortsätta jobba på tisdagar!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jobbade med honom och bibliotekarsonen igår, fun and games! trodde dock att det skulle vara fest i disken och helt chill, men hela bibliotekssystemet låg nere så det var över-disk-utlåning och handskrivna magasinsbeställningar. hej 1800-talet. eller okej då, 80-talet. sen var det såklart mörkläggning tre timmar förtidigt, men jag styde upp, jag är van. fixfix.

annars har jag haft sönder min mp3-spelare med en vattenmelon. himla onödigt.

1 kommentar:

pumpan sa...

Det är i fru det händer!