söndag, augusti 02, 2009

ff.

så, innan den västmanländska röda kvarnen var jag alltså mittemot en fransk röd kvarn. OM NI FATTAR. (fucked up kronologi, men jag tycker jag ska ha stilpoäng för den övergången!)
marrypoppingväskan och jag åkte till sandras paris för att vandra i klycshor och leka ungdomsfilm, vilket väl sammanfattar vistelsen rätt bra. ibland sammanföll de två tillochmed, som vid vattenbrynet i slottsträdgården i versaille, eller i på trappan till operan mitt i natten, eller kanske i en slänggunga och i ett pariserhjul (i PARIS! tautologi!). vi ägnade också opropotionerligt mycket tid åt att kolla på the big bang theory. annars åt jag bakelser. och så tittade vi på biblioteksbästens bästa bibliotek, som även råkar vara min mammas värsta bibliotek. jag häpnade.

Inga kommentarer: