söndag, november 04, 2007

jag gillar inte det här jag gillar det verkligen inte.

jag vill att mary ska komma hem nu så jag kan lyssna på kent på repeat och hon kan bli galen efter två gånger. jag har inte lyssnat på kent en enda gång sen hon åkte, om inte hon säger åt mig att sluta är det ingen vits. nej.
jag vill att klara ska skicka fler lejonpastejbilder till mig.
jag vill få fler långa prettomail från matilda med meningsbygnader och svulsitga beskriviningar av de enklaste saker som slår knut på sig själva bara för att vi ska verka speciella inför varnada.
jag vill att sandra ska vara fnitterfull och hålla mina händer och varava pussandet på kinden med att säga att att jag ju såklart inte är nått lejon, hon är lejonet, jag är inget inget lejon, ojoj, nejnej.

och jaha, vad är grejen med att ringa och säga att man inte kan prata för att man har dåligt batteri och sitter på tuben? jamen ring inte då, jag behöver inte prata med dig, inte som att det var jag som ringde upp.

bara för det kom mary hem nu. hon har köpt ett diskställ.

Inga kommentarer: