torsdag, november 15, 2007

idag fick jag veta en hemlis. det kändes mycket fint. att få det förtroendet. från den personen. igen. tack.

annars har jag den senaste veckan tänkt väldigt mycket på sömn, att jag inte kommer ha sovmorgon på tio dagar. och på hur jag egentligen ligger efter, men ändå har massa tid att komma ikapp, så jag orkar inte bry mig. och nojat sjukt mycket över huruvida jag är lämpad att arbeta med barn. och vuxna. dels så är det här sånt jag tvivlar på dagligdags. dels har jag praktik och märker att jag inte kan hantera vissa saker. dels så har maskulinitetskursen fått mig att tvivla på min feministiska övertygelse. typ. jag har alltid tänkt att jag tänker mest rätt på det området. alltså inte bara jag, men att jag och alla vettiga runt omkring mig tycker likadant. om grunderna. nu har jag börjat tänka att jag kanske har fel. grundläggande fel. och om jag har fel, om jag tänker fel, och jobbar utifrån att jag tänker fel då kommer jag ju fucka up en massa ungar och det vill jag verkligen inte ha på mitt samvete!

Inga kommentarer: