måndag, november 05, 2007

crybaby - soon to be history.

idag har jag hämtat tågbiljetterna och köpt billiga ögondroppar till mitt öga, det är tydligen torrt, det är därför det rinner, logiskt, men billiga var dom, för jag behövde inte gele eller utan konserverigsmedel, jag har inga linser och inga konserveringsmedelsallergier.
och jag köpte en påse svarta och en påse vita pärlor också. la klart en pärlplatta när jag kom hem. fast jag behövde organe och gula också, så jag fick leta i den stora påsen som jag hade när jag gjorde mitt fyrametershalsband. som jag hade tusen varv runt halsen i gymnasiet. som jag hade på thearksingeringen och martin axen sa wow vad många halsband du har och sofia ba det är ETT! hon har gjort det själv. och martin axen ba wow. han sa snälla små personliga saker till alla. typ att dom hade fina kläder eller snyggt nagellack eller coolt namn eller fräcka pins. så himla fint av honom. att han ansträngde sig lite. fett med kräm.
nöjd med pärlplattan, jag ska stryka den imorron och pressa den mellan fyra band av marys ne. hon kommer inte gilla det. så säg inget.
nu ska jag trycka in lite mer droppar i mitt torra rinnande öga.

4 kommentarer:

mary sa...

hallå! om du ska pressa din pärlplatta med mina ne så måste du lägga en oviktig skyddsbok emellan, så det inte kommer pärlplatteklet (det kan hända!) på mina precious.

lucy sa...

meh hallå, vad tar dun mig för för AMATÖR va? jag har ju självklart bakplåtspapper mellan!

Anonym sa...

haha sa jag så verkligen?

lucy sa...

sofia, du sa EXAKT så. jag kan höra hur ditt tonfall och se dina uppspärrade ögon (för extra effekt) framför mig.