söndag, november 18, 2007

börja om från början börja om på nytt

Jag har maxat så himla hårt i helgen! Jag isolerade mig i kvarnen med pappa och pluggade som fan. Ibland tog jag pauser och högg ved, och sedan fortsatte jag att lära mig saker. I morgon ska jag skriva mitt prov och sedan ska jag börja leva igen! Jag är så sällskapssjuk så jag dör. Jag måste nyetablera kontakt med alla mina vänner också, för den enda jag har träffat de senaste månaderna är Lucy så hon är den enda jag känner nu. Det är konstigt det där, varje gång jag har tänkt att "den här helgen ska jag verkligen bara plugga, om någon ringer så måste jag säga att 'nej tyvärr, jag ska plugga, men kom igen i mitten av november'" så är det ingen som har ringt! Så himla ovärt, när jag hade värsta manuset och allt. Men sen sa pappa att det var för att jag inte underhöll mina vänskapsrelationer ordentligt. Så nu jävlar ska här underhållas.

1 kommentar:

Anonym sa...

snart kommer jag igen! underhåll mig, underhåll mig!
/slemma