tisdag, oktober 03, 2006

som man bäddar får man ligga

Igår var jag värsta produktiv. jag gick upp kl 7 och tvättade, sen pluggade jag, lagade lunch och smörgåspålägg, åkte till festivalkontoret och jobbade, handlade muttrar och skruvar och en ihopfällbar tvättkorg och åkte till min morbror för middag. Fett värt. Idag har jag försovit mig, varit i skolan men inte lärt mig någonting, letat efter mönsterpapper i Solna Centrum utan framgång och kommit hem för att plugga men inte gjort något vettigt. Jag tänker i och för sig använda mina muttrar och skruvar för att sätta ben på sängen (aka SKEPPET) så att jag kan lägga saker under den. Typ lådor.

Vi hade en smärre kris här i helgen - internet försvann! Två dagar utan internet, fatta. Sen kom internet tillbaka, det känns bra. Tryggt.

Lucy håller på med ett hemligt projekt på nedervåningen. Det har något att göra med dörren, och kanske en pärlplatta tror jag. Eller ett strykjärn. Hon låter som om hon ska hosta upp lungorna också - inte so fresh and so clean clean direkt.

- Mary

2 kommentarer:

mary sa...

jag SO fresh and SO clean! jag har tillexemple inte hostat på en enda låtagare än!
mary

mary sa...

äru schizofren eller, det ser ju ut som jag har skrivit det där LUCY. håll dina lungsotsbaciller långt borta från mig, det säger jag bara. jag är handikappad nog som det är.