onsdag, oktober 11, 2006

allt är sant

statusrapport, typ:

mary multitaskade som fan förrut och bakade bröd, soppa och pålägg SAMTIDIGT som hon kollade på nån töntig teveserie som hon låtsas skojtitta på men som hon är helt besatt av på riktigt. ursäkten är visst att en snygg är med.
men det gör ingenting, hälsar mary, för dagens (eller life time of man as we know it) töntigaste är att ruthie och petrowski är och äter middag för att det idag är deras 6månaders dag! (jag vred mig av gapskratt när mary berättade för mig.) om det faktiskt är just den här dagen som är the big six är lite oklart, eftersom det råder lite meningsskiljaktigheter om vilken dag man ska räkna ifrån. lamt är det iallafall.
mary har fått ett tillfälligt tidsbegränsat telefonjobb, vilket är sjukt bra eftersom det faller samman med hennes plan på att effektivisera sitt liv. på det här sättet behöver hon inte gå i kogonitiv beteendeterapi utan kommer var all cured på måndag när telefoneradet tagit slut. smart!
idag när jag kom hem hade jag fått tyra mail från ruthie, i form av förlåtmuffins eftersom hon och jasmine kom hem mitt i natten och fnittrade i skrubben så jag vaknade. om jag får förlåtmuffins varje gång ruthie stör min sömn så får hon gärna störa mig varje dag. (hon gör sjukt goda muffins.)

thats all folks!

/lucy, med mary som moraliskt stöd

Inga kommentarer: