söndag, september 24, 2006

veckoslut

Det har varit en intensiv helg när det gäller familjeumgänge. Nu har jag liksom klarat av släktbonding för ett helt år. Schysst utdelning också, gratis mat, gratis alkohol och löfte om gratis bio. Fett värt.

Det har tydligen blivit ändringar i Kanal 5's tablå, så de nya avsnitten av 7th heaven börjar inte alls idag som det var sagt utan "längre fram"? Vadå "längre fram", hur vagt är det? Jävla skit, aldrig får man vara riktigt nöjd.

Det är någon slags gudsjtänst på gång tror jag. Hoppas ingen ska gifta sig i alla fall, jag tänker se på film. Fast shit, nu fick jag värsta ångesten för att jag ska se på film istället för att plugga, men jag måste ju se de jävla filmerna också. Planen är att se på film, cykla till Sumpan och svara på frågor om hur det är att vara samtalsledare, cykla hem, plugga och se på en till film. Busy busy busy! Och då har jag dessutom hunnit med att vara inne i stan och bli bjuden på frukost. Jag är så om mig och kring mig.

-Mary

Inga kommentarer: