torsdag, september 21, 2006

hell to the yeah

Är full. Har precis kommit hem. Har snott en stilig present på tuben, till antingen Ruthie eller Lucy (okej, den som dyker upp först, med all sannolikhet Lucy eftersom Ruthie är och gör den andra stora staden osäker [okej jag snodde den inte så mycket som jag hittade den, stor skillnad]). Har umgåtts med en barndomsvän, det var fett kul, man skulle kunna säga att vi återfann varandra. Ojoj, nu behövde jag stava om varandra tre gånger. Herre.
Hur stavas umgåtts egentligen, med ett eller två t?
Idag på fysiken lärde jag mig hur fort jorden snurrar. Det är lite obehagligt, men det sätter saker och ting i perspektiv.

En sak jag har tänkt på, angående Supernatural. Fatta hur skadad man skulle vara om ens pappa sen man var kanske fem hade lärt en att döda gremlins. Jag har issues för att mina föräldrar tvingade mig att sova i tält jämt, jag skulle ju vara död. Fatta hur många tält jag har sovit i i mina dar. Tält och nedfälda bilsäten och läskiga vandrarhemssovsalar med svettiga fältbiologer. Tur att de är snygga i alla fall, Supernaturalgrabbarna (han som var med i Days of our lives, inte han som var med i Gilmore Girls). Jag har dessutom bara ett avsnitt kvar nu. Det var värsta cliffhanger i senaste. GUD, så spännande. Hur ska det gå.

Ha! jag skulle vara så bra om jag blev kidnappad, precis som SIBA-snubben. Fatta hur nöjd han måste vara över alla deckare han har läst i sina dagar.

-Mary

Inga kommentarer: