tisdag, september 19, 2006

hemma söta hemma

Yes alltså, tillbaka i betongen. Jag har svettats som en galning hela vägen från skogen till Stockholm. Dessutom satt jag baklänges och tittade på Supernatural på datorn hela vägen (okej en som är med är snygg håll käften) och snusade, vilket tillsammans gjorde mig lätt illamående. Så nu luktar jag äckligt (Ha! När jag spelade in mitt hjärta så stod det att man inte fick använda starka dofter - hallå! Kan jag hjälpa min kroppsodör kanske), är klibbig och har ont i nacken. It's all good.

Ruthie och Peter Petrowski sitter mitt emot mig och lägger patiens på Lucys dator. De kan minsann konsten att roa sig. Jag tror också att det förekommer någon slags taktiksnack, vilket är ganska intressant.
AHA! Nu BACKADE Ruthie i spindelharpan! Lätt fusk.
"Jag spelar inte för poängen, jag spelar för att det är roligt."
Eller hur!

-Mary

Inga kommentarer: