lördag, september 16, 2006

Statusrapport

Ruthie: Badar. Det finns tamejfan ingen som badar lika mycket som henne. Det är helt galet, det finns liksom ingen hejd på det hela.

Lucy: Diskar gårdagens sushidisk. Imponerande, jag råkar veta att Lucy inte gillar att diska. Hon lyssnar på Smiths samtidigt, kanske inte riktigt vad jag skulle ha valt. Något mer storbandsaktigt tror jag.

Mary: Jag har precis påbörjat min uppfräschning. Jag har till exempel tvättat mig i ansiktet med apotekets oparfymerade ansiktstvål. Jag gillar att ha produkter som är nischade. Nu skriver jag såklart fåniga blogginlägg, men alldeles strax ska jag klä på mig och kanske dricka lite sprit. Och göra en frisyr tror jag.

Peter Petrowski: Är nog på väg hit. Det kanske vi inte nämnde förut, men Peter Petrowski bor egetligen inte här på riktigt. Han bara är här jämt och har sina grejer här och har utomäktenskapligt sex med Ruthie. Han ringde också förut och sa att han var från sverigedemokraterna. Inte för att jag är bitter eller så, men det var faktiskt ganska okamratligt gjort. Folk kan ju gå på det. Dessutom ska man inte skämta om sådant, Sverigedemokraterna är allvarliga grejer. Hot mot demokratin och all that jazz. Ja herregud.

-Mary

1 kommentar:

mary sa...

jag vet! dålig stil deluxe. jag är så bitter så det finns inte. nu har jag dessutom haft tid att älta det lite, så nu känns det ännu värre! hellre sverigedemokraterna än busringningar.