onsdag, november 08, 2017

vriden spricka.

det tar ungefär en vecka för mig att börja skita i honom. försökte verkligen innan, aktivt, men utan resultat. sist jag var på yoga och det var nånsorts avslappning var där man skulle "fokusera sin energi till olika kroppsdelar" så gick det mkt dåligt för mig att vara mindfull för när vi kom till vaden så började jag tänka på vilket ben han egentligen hade brutit innan sommaren, och sen började jag sliding doors-tänka på att allt är det där himla benbrottets fel. och med allt menar jag det här med att han har en tjej.
men idag när jag var på yoga så tänkte jag bara på hur himla stark jag var hela tiden. och sen träffade jag fanny och fick lite det är 10-år-sen-2007-ångest, men var också glad och tänkte fuck it. och som på en given signal så hör han av sig.

Inga kommentarer: