onsdag, november 15, 2017

Humör i dag?
förvånansvärt gott? igår ville jag gråta så fort nån frågade hur läget var. var så så så stressad, tänkte att det är nu jag går in i väggen, det nu jag blir utbränd, det är så här det känns. kände mig OERHÖRT tveksam till den nya vikarien, hade sovit alldeles för lite pga tusen tankar samt varit vaken vrållänge för att fixa med en kalender till sandra, laddade för ett jobbigt samtal med en förälder, kände att jag aldrig skulle lära mig nån hiphop osv. vad var frågan nu igen? jo, men gott tack!

Vilken svordom använder du mest?
helvete. och fan.

Äger du en podd?
ja, fast den är slut. eller den vilar.

Vilken tid är din väckarklockan ställd på?
imorgon 06.00 pga öppning.

Hur många resväskor äger du?
inga. eller jo sån liten handbagageväska på hjul. skulle verkligen vilja vara en person med matchande resväskor i alla tänkbara former och storlekar

Vad gör du exakt just nu?
dricker te, lägger pussel, lyssnar på radio, och surfar

Du är ledig. Umgås du helst med en barnfamilj eller en vän?
helst med en vän. sen kanske den vännen har en barnfamilj, då umgås jag gärna med den.

När var senast någon stötte på dig?
åh, mitt svåraste är att uppfatta detta. eller jo, jag var ju på köttmarkands popklubb förra fredagen. så då.

Dagens planer?
dagen är snart slut. kvar på listan är sova och läsa. innan dess var planen jobba, boka klipptid för lugg (fast hon hade en lucka exakt då så hon klippe den) samt yoga.

Helgens planer?
träffa yo samt stöpa ljus.

Vad åt du till middag senast?
har oätit middag två dagar i rad. men åt färnkålsrisotto senast jag åt middagsmat.

Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig?
alla pratar väl bakom ryggen på alla.

Är du blyg inför det motsatta könet?
ja

Veckans fundering?
hur ska det gå hur ska det gå hur ska det gå

Vad gjorde du för ett år sedan?
jag var på en föreläsningskväll på junibacken med k och s på mitt jobb. det var tyvärr supertrist. men man fick åka sagotåget.

Pratar du något annat språk?
nä. eller alltså engelska men


Diskar du din egen disk?
ja, tyvärr.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
inte som en regel.

Vad har du med dig in på bion?
m-kulor

När sov du senast på golvet?
häromdagen på vilan.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
nån natt här och där kan man ju skippa. men jag intalar mig att det optimala för mig är sju timmar

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
nej, men dömer folk extremt hårt utifrån hur väl de kan uttrycka sig i text. har haft alla rätt hittills.

Vad var det senaste du åt?
en övermogen kiwi

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
ja det tror jag.

Tycker du om att krama folk?
jag hatar att det är det vedertagna sättet att hälsa när man träffats mer än en gång. men gillar verkligen att kramas med folk jag tycker om.

Vad är du allergisk mot?
päls och gräspollen

Har du några tvångstankar?
nä, inte som jag kommer på nu.

Inga kommentarer: