lördag, november 04, 2017

om ett år eller två är det aldrig över.

jaha. dubbelöppningsfredag är min tröttaste fredag. ändå är jag fortfarande vaken?
åkte till skogskyrkogården efter jobbet och sen till segeltorp. mellan dessa två saker fick jag ett sms som fick mitt hjärta att sjunka. så sen var jag tvungen att lämna mitt huvud och mitt hjärta på ett dansgolv. turligt nog kunde lillebror ta med mig på popklubb i bredängs centrum. varför känns det så oerhört otippat samtidigt som det känns som att man alltid vetat att det skulle hända? är hursom mycket bra på att förlora mig i popdans. det blev inte sämre av att både elenette och dansa, fastän spelades. jag kände mig som 2005, på det bra sättet. förutom att jag var osminkad, hade flottig lugg och nopprigt underklädedlinne på mig. skönt av va vuxen och kunna skita hur man ser ut ibland.

Inga kommentarer: