torsdag, november 02, 2017

vintertid i rättan tid.

vintertiden passar min dygnsrytm, jag går och lägger mig i rimlig tid och somnar utan att grubbla natten igenom. i fredags, när det inte var vintertid, då sov jag ingenting utan grubblade natten igenom. var så trött när jag fick upp att jag nästan kräktes av lukten från min duschkräm och sen kunde jag inte äta nått på fyra timmar.
imorgon ska vi ha styrelsemöte och en av punkterna på dagordningen är förskolans bolagsform i framtiden. FÖRSKOLANS BOLAGSFORM I FRAMTIDEN. vad betyder det? ska min chef äntligen börja planera för att gå i pension? ska hon sälja oss till pysslingen? eller kommer min dröm om att avveckla detta företag och istället bli en ekonomisk förening slå in? (två av dessa scenarion är mer troliga än det tredje)
ganska spännande ändå. detta stryelsemöte kommer ske på arbetstid. så efter denna BOMB ska man gå tillbaka och jobba som om inget hänt.
tur att jag kan gå och lägga mig nu utan att tänka på detta.

Inga kommentarer: