lördag, november 04, 2017

ful och tråkigt tjej.

vaknade trött, det har hållit i sig hela dagen. men det är en skön trötthet, man blir liksom lite upplöst och mjuk i konturerna, flyter runt lite utsuddad, lite trögare.
är trots gårdagens sms inte så ledsen. du behöver inte oroa dig för att jag sitter och gråter, sa jag till sofia när hon ringde upp. och det är sant.
men.
f har flyttat hit. sofia sprang på honom och hans tjej igår. har ju veta om detta länge men valt att inte låtsas om det.  men nu är saker mer på riktigt, dom materialiserar sig och andas stockholmsluft och det går inte att skylla på avstånd längre. och personen som inte funnits som annat än en facebookprofil eller som ett namn som trycks bort när det ringer har plötsligt träffat min bästis och inte fattat jonas skämthumor. jag vet inte vad jag ska göra med det.

Inga kommentarer: