onsdag, december 20, 2006

i have left the building

idag var sista dagen på barnkulturen. nu ska jag ha jullov. I EN MÅNAD! haha, yes alltså! jag kommer bli sjukt uttråkad, jag måste ha ett projekt, just nu är planen att läsa maria gripes samlade verk.
jaja, hej då barnkultursuckers, jag kommer inte sakna er! eller jo, magda och snygga killen och min handledare men ingen annan, framför allt inte asjobbiga mamman. att jag aldrig kommer träffa henne mer kommer nog gör mig till en bättre människa.
igår firade jag och mary att jag var klar med barnkulturuppsatsen genom att äta after eight och kolla på boston public, JESS var med och var het undercover polis. good times, good times.
och i måndags gjorde jag många roliga saker: laminerade, storhandlade och spelade tp. jag har sånna simpla nöjen alltså. storhandlingen var helt klart höjdpunkten, jag köpte rosa diskhandskar, cause im such a girlie-girl. man kan inbilla sig att det blir roligare (obs! inte roligt) att diska då.

/lucy

Inga kommentarer: