tisdag, december 23, 2008

årets bästa dag


















åh 23e december du slår morgondagen med hästlängder.
jag har lyssnat på oh no its christmas på repeat sen i söndags, igår gjorde jag de sista julklapparna och slog in dem och nu har jag lagt dem under flamingon i väntan på att de ska transporteras till mamma och pappas gran.
har också roat mig med att lägga upp de hemmagjorda grejerna på min hemliga blogg och känt mig urbusig. alltså humorn.
nu ska jag snart träffa jenny och sen åker jag till segeltorp och klär granen och smakar på julmaten och hänger hos grannarna och kollar på a nightmare before christmas. som vanligt alltså, det är tryggt med traditioner. kanske blir det även en nya tradition med nattlig promenad med sot.

5 kommentarer:

Klara sa...

"min hemliga blogg " !!!!

Anonym sa...

Inte så hemlig egentligen, dock.

lucy sa...

klara: spännande va? den kommer bli o-hemlig snart, men oklart när än så länge. kanske till 2009, det känns fräscht.

anonym: du vet inte vad du pratar om.

Klara sa...

anonym sitter uppenbarligen inne med viss sekretessbelagd info. som högre makt (a k a lucy) försöker mörka?

jag är hur som oerhört nyfiken.

happy sally sa...

julstämning!