söndag, december 28, 2008

julklappen från hanna och sofia

natten till julafton mötte jag upp sofia vid e4an och utbytte julklappar. jag fick två kassar innehållandes ett paket var och med kassarna kom en lång harang förhållningsorder. den ena kassen skulle bäras mycket försiktigt och helst ställas kallt. på det paketet satt ett kort, upp-och-ner-vänt, som jag inte fick vända på förrän det var dags att öppna. och när det var dags skulle jag först vända på kortet, och sen skulle jag istället för att öppna paketet som kortet satt på, paketet som skulle behandlas försiktigt och kylas, öppna det andra paketet. sen kunde jag få öppna det första, men detta skulle förslagsvis inte göras på julafton.

kortet, när det hade vänts.


innehållet i paketet som fick öppnas först

innehållet i nästa paket:




smaktest 2008!


och vinnaren blev nr 4, från bakstugan

Inga kommentarer: