söndag, mars 16, 2008

och jag ska skydda dig med kroppen min

igår var det kickoff i orten. orten komplett med blödande knarkis i porten och allt.
alla på mitt jobb är simla fina. ni fattar inte hur fina dom är, jag tyckte dom var fina redan innan och nu är dom ännu finare. way to toppa laget stina och per!

mary är inte hemma, jag har ätit femton fazer mint till middag. jag kommer aldrig kunna bo själv.

och jag hatar hatar hatar min djävla otillräcklighet. det är så sjukt frustrerande. jag säger samma saker till honom om henne som alla sa till mig om honom, och det jag säger har precis lika lite effekt på honom som de som alla sa till mig hade på mig. det är exakt precis på samma sätt och jag fattar exakt precis grejen och jag vet vet vet att det inte gör nånskillnad vad jag säger och det gör mig galen.
ibland brukade jag fråga varför ingen sa det här är världens sämsta idé ditt jävla spån när han flyttade in hos mig men om jag tänker efter så var det precis det alla hela tiden sa men inte lyssnade jag på det örat inte.

iallafall, telefonen är värsta bra uppfinningen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag är i kvarnen, det är fint men jag fryser lite om fötterna. middag imorrn kväll eller? jag vill ha maten ska stå på bordet när jag kommer hem kvinna, annars flyttar jag till skogs och lämnar dig ensam med fazer mint.

lucy sa...

trerätters! som ni behagar, madame.