söndag, mars 30, 2008

livet är ett facebookevent

i tider som dessa då bilddagboken är ful, obegriplig och töntig så ser jag mig om efter ett alternativ. helt oväntat så ligger fejjan bäst till, kanske enbart för eventfunktionen. det finns så mycket kärlek i eventskapandet! för att inte tala om inbjudandet! fina feministiska grejer och oseriösa popgrejer och antagligen helt vidriga fester, men det finns så många små utrymmen och skrymslen där man kan bedyra sin kärlek och blinka hemlighetsfullt och internskämta och informera sig.
jag har slutat vara en hater och börjat embraca. men bara eventfunktionen. det finns fortfarande mycket jag hatar och angstar över. idag damp en helt ny stalkermöjlighet ner. det är inte bra för min sinnesfrid. frågan är hur länge jag kan hantera det. men möjligheter så som inviten till separatistiskt pyssel väger över. iallafall för tillfället.

Inga kommentarer: