tisdag, januari 09, 2018

när hjärtat svider, sjung, blott sjung.

förlåt för att jag är ett störigt stör men jag blir så glad av att sjunga! min lilla kör, i love thee. sjukt att jag vandrade runt på denna lilla jord i TRETTI år innan jag gick med i en kör. otippat att jag blev körtjej fullt ut. på lördag ska vi sjunga EN håkan-låt på debban. som en av fem artister, och vi går på sist, vilket ju måste betyda att vi headlinar detta? iallafall så drog terminen av denna anledning igång idag. var trött som en liten liten liten hög påväg dit men sen blev jag upplivad till tusen. var fikaansvarig men utelåst ur fikalådan, så vi bjöd på delad frukt och godis. till detta: vatten från toaletten. men enligt flera av varandra oberoende källor var det den bästa fikan på länge! sen repade vi håkan-låten som vi redan kan, och bestämde köroutfiten svart kläd med scarf. hann även tramsa och föreslå framtida teman.

Inga kommentarer: