måndag, januari 01, 2018

Hur var ditt december?
bra va? fyllt av jul, det var underbart. fyllt av ganska mycket oklarhet kring f. december gick fort men kändes långt. 

Vilket var ditt största I made it, I’m the worlds greatest-moment i december?
att jag omdefinierade julen. årets I made it, I’m the worlds greatest-moment.

Vad kollade du på TV?
julkalendern. klämde även en säsong av veep när jag var hemma sjuk. har mycket teve att ta igen. 

Vad läste du för böcker?
the hate u give anige thomas (åh! fin, stark, bra!)
natten som föregick denna dag johanne lykke holm (meh)
finna sig agnes lidbäck (fick mig att aldrig vilja ingå i nånsorts tvåsamhet. och aldrig skaffa barn. och aldrig bli en äldre mans älskarinna när han är påväg att dö)
de kommer drukna i sina mödrars tårar johannes anyuru (var helt tagen i början. men sen tappade den. fast bra)

Vilken musik lyssnade du på?
p2 klassisk jul. och lite alkberg. 

Vilken blev din mest gillade Instagrambild?
en på den filt som är en sjöjungfrustjärt som min mamma stickade till mig i julklapp. min mest likeade bild nånsin.

Vad handlade du mest på mataffären?
brysselkål, granatäpple, nötter, saffran. 

Vad tänker du mycket på just nu?
hur jag ska prioritera i bland alla böcker och teveserie som jag ska hinna med den här lediga veckan. 

Vad klädde du dig mest i under förra månaden?
julstrumpor! 

Inga kommentarer: