söndag, januari 21, 2018

hannahelg.

hanna frågade om hon skulle komma till sthlm i helgen och jag svarade långt i caps. det var inte meningen men ibland känner mitt tangentbord mig bättre än jag känner mig själv. vi har druckit många koppar te och pratat om LIVET. samt ekiperat hanna med skor och tittat på konst. när vi var påväg ut på djurgården stannade hanna mig, sa åt mig att vända mig mot henne och sen konstaterade hon att jag, som en av få, klär väldigt bra i vinter. fint sagt. vi har också kollat på teve och ätit hämtmat och snacks och suttit i varsitt hörn, hon stickandes, jag skrivandes. vi konstaterade också att vi inte förstår oss på folk utan utbildning/folk som man inte fattar vad de jobbar med i en mening. och att alla som inte kan dricka svart te på kvällstid är töntar.

Inga kommentarer: