tisdag, februari 02, 2016

nästa gång tar jag en korv i korren så jag slipper det här!

en av de svårare grenarna inom sporten sjung i kör, handlar om det här med att äta. jag slutar ju liksom 17 och kören börjar 18.30. det går ju rätt snabbt att ta sig mellan jobbet och körhoodsen, så som minst har man en timme på sig att äta. det är rätt lite tid, men snabbmatsutbudet är rätt stort i på det gentrifierade knivsöder. men det är inte det svåraste, att hitta nån stans att äta och hinna äta. det är att få äta ifred! alla himla körare är överallt! trodde jag valt ett säkert ställe men i detta nu är jag inträngd av sju stycken och kommer typ inte kunna ta mig härifrån. alltså jag fattar att detta är anitsocialt beteende men ja det är ju inte de här som jag vill va kompis med! en annan gång hände detta på vurma när jag var tvungen att hetsläsa himla jesper juul, men då var det det gänget jag vill va kompis med så då var jag tvungen att sätta mig med dom. det var rätt fint. önskar att de skulle byta plats.

Inga kommentarer: