måndag, februari 22, 2016

när scriptade realitysåpor på mtv är verkligare än verkligheten.

fick upp statusen "är audrina" från 2009 idag. kollade mot vad jag skrev här den dan, så himla meta av mig att döpa inlägget om varför jag är audrina till justin bobby. oerhört krypiskt inlägg, men jag vet ju att det handlar om att en person som jag sa upp kontakten med ett halvår innan börjat höra av sig igen. behövde skriva om det men visste att han läste. därav det krypiska.
det var så länge, så fort jag slutat tänka på honom hörde han av sig. jag svarade aldrig, lät det ringa ut, raderade sms.
det var ett rätt starkt incitament för att låta bli, det där att jag upptäckte att jag var audrina. att jag lät honom behandla mig precis som justin bobby behandlar henne. alltså den sista man vill va i the hills är ju audrina!! ( detta var innan heidi+spencer spårade totalt)

Inga kommentarer: