söndag, februari 13, 2011

mitt eget blue hawaii

igår hade vi beach party på mitt jobb. mina kollegor hade gjort så fint! christer sjögren, ljuslyktor, blomsterkrans runt halsen när man kom. dom gjorde alkoholfria san francisco till mig och de andra drack nått farligt ur en vattenmelon. de hade hängt kreppapper för lysrören i rörelserummet och dukat med små blommor. alla utom jag hade tolkat semsterklädsel som solisar. ingen såg nått i mörkret. sen blev det karaoke med askonstiga låter från åttiotalet som jag aldrig hade hört. utom electric banana band. ägde den. jag och en av bettorna ägde också karaokeskivan med bara spice girls. mel c-kickade också. pratade skitlänge om facebook med en hater. och sen när jag märkte att tanterna började bli lite för tipsy tackade jag för mig och gick hem utan att utsättas för ev. vuxenfylla.

Inga kommentarer: