söndag, februari 06, 2011

Day 20 – This month

den här månaden heter februari. den har precis börjat.
jag ska gå på ettårskalas och beach-party.
kommer antagligen bjuda hem mig själv till olika personer med teveapparat på lördagarna och kolla på mello.
2 februari började också mindfullness-skiten. "man brukar tala om mindfullness men jag tycker att det är minst lika viktigt att tala om heartfullness." det innebär också att jag kommer spendera ett par eftermiddgar hos sandra. 2 februari var också klaras födelsedag. hannas är den 15. jag har tänkt ut en asbra tårta. så februari kommer bli första månaden på urlänge som jag gör en tårta.
vi ska ha ett dramaprojekt från och med tisdag. jag är så peppad så jag vet inte var jag ska ta vägen. vi kommer också märka av överinskrivningen, från torsdag är det ingen som är på semester längre. men dom säger ju att februari kommer bli kräkismånaden. så det kanske inte blir full barngrupp ändå.
det är också mariabebådelsedag, fettisdag och alla hjärtansdag = våfflor, semlor och gelehjärtan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ledsen att göra dig besviken kakan men både fettisdagen och våffeldagen är i mars i år. /mvh en som har koll på högtider med godsaker