måndag, augusti 25, 2008

uh-oh the laundry's done, uh-oh, uh-oh.

jag har en plan. den går mest ut på att jag inte ska vara ensam. jag kom på planen nu, då jag tyvärr är ensam. jag tänker lösa det här genom att gå och lägga mig. fast först måste jag lägga in mina kläder i garderoben. har äntligen tvättat. eller inte äntligen tvättat, det var inte så mycket tvätt. bara äntligen plockat upp alla kläder som låg på golvet. och lagt dom på sängen. det var inte ett dugg svårt. i suck. när jag tvättade hade den som tvättade innnan mig inte hämtat sin tvätt i torkskåpet, och när jag öppnade så möttes jag av idel rosa plagg. helt sjukt mycket rosa. som när rachel tvättar för första gången, fast jag tror det var meningen att det skulle vara rosa nu.

igår var jag på utomhusbio i guldish, då var mitt mest kända dagisbarn också där med sin far, doktorn. efter bio sa barnet, som jag räknade ut borde vara 7, (obs! ordagrant) "du pappa, jag tänkte på en sak, vad var det med den här filmen som var ett öga rött", förvånade att just den ungen blev helt lillgammalt. fast han är nog fortfarande bästa barnet.

Inga kommentarer: