söndag, augusti 31, 2008

planka.nu

popaganda var fint. till utseende och till innehåll. (alltså jag tänkte på att nån nångång sa att mackan är svinlik angel, alltså från buffy som nu är med i den dära benkrimserien och eftersom jag såg laakso igår och den dära benkrimserien idag så tänkte jag på det och shit vad sant! svinlika. iallafall, vem sa det? jag håller med.) och bob hund och doktor kosmos på samma dag, det kändes som dom hör ihop, varför känns det då? bra iallafall. jag plankade in på debban också, genom att mulma otydligt, gå snabbt och peka på emma som gick framför mig och säga "nej alltså, jag är med henne" och det funkade! jag vet inte vem som var mest nöjd med detta, jag eller emma.
det var simla många barn på popaganda. eller som fanny sa (med fannyrösten som ellen är så bra på att härma) "det känns som vi är på okejdagen" när vi kollade på laakso. och på shout out louds så hade dom värsta backstreetboys idolskrikande tjejerna HELA TIDEN. fast jag tyckte det var ganska fint.

Inga kommentarer: