torsdag, augusti 14, 2008

icke-nyhet

alltså en jag känner har postat blider på sitt ultraljud på fejan! det är ju också ett sätt att tala om att man är på tjocken. okej, hon är i typ 19 veckan (åh fejan, du spottar upp dig som informationsforumet med stort i alltså) och kanske har berättat för sina nära vänner, och okej, hon kanske är mer en som sandra känner och som sandra tvingade mig att bli kompis med enligt devisen "här är en du har träffat en gång, hit the friendrequest!" när hon reggade mitt konto på fejan. så jag var ju tvungen att ringa sandra och hon reagerade precis som jag behövde. efter OMG!!!!-andet konstaterade vi att det inte var så konstigt för dom har ju köpt radhus i segeltorp och är supersvennepariga. och att vi aldrig skulle våga lägga ut bilder sådär innan det var fött och klart. sandra skrattade också åt hur sjukt brudiga våra senaste samtal har varit, vi som är sjukt obrudiga egentligen (promise!), först om dom som har sex som vi inte vill tänka på har sex och nu det här.
men alltså det är enda lite stort för det här är den första som är lika gammal som jag som får barn.

Inga kommentarer: