söndag, augusti 24, 2008

lite sent för att vara lindstrom, men han har ju barn nu

igår hängde jag på dansdakar med sandra och fina e från bibblan. biblioteksbästisens andra band spelade och strage stod i publiken och anteckande lite i sitt block och jag tänkte roat att nu kanske strage skriver nått smart om övremedleklassångest på halvfart. sen skrattade jag LÄNGE för mig själv. mitt huvud alltså, där är det som roligast, i tell ya.
vi tokdansade också och droppade oneliners om akterna som vi inte visste nått om men tjyvlyssnat oss till vad man skulle tycka om.
sen var klockan typ ett och då gick vi och fikade! på ett fik som hade öppet till 06.00! alltså hur kan man inte veta om att det finns nattöppna cafeer? svar: det lång på östermalm. men alltså, loves it, ska alltid gå dit! nattfika är bästa fikan! no more sleven!

imorse smsade inte helt oväntat biblioteksbästisen ett förlåt-för-att-jag-är-sen. det hade varit lugnt om det inte varit för att nån sorts mix up med passerkorten, så jag kom inte in. och ingen annan skulle jobba. som tur var kunde jag nummret till securtias när jag tänkte efter, och så kom snälla securitastjejen och släppte in mig och ba "jaha, men DIG behöver man ju inte legga".

ps. har inte hunnit leka med ponnysarna nånting, eftersom jag har jobbat. men misströsta icke, det kommer mer.

Inga kommentarer: