måndag, augusti 04, 2008

först till kvarn.

som kanske framgår av inlägget nedan så såg jag hedwig and the angy inch igår. jag rekomenderar den till alla och erbjuder mig själv som sällskap om nån inte har någon att gå med. iallafall. fint avslut på finfin helg.
efter en hård sista sommardagisdag hängde jag på trädgården med tommy och johan. bästa var när johan och jag rangordnade tommys exflickvänner (jag) och current flings (johan). med argument, känsla för dramaturgi och stor förståelse för varandra. vi försökte också lära honom att vara tydlig och skriva sms. det gick sådär.
i lördags var det ju fest i kvarn. tog mig dit med bil utrustad med sportknapp, fick sjukt mycket god mat och avslutade på söndagen med ett dopp i grustaget, vattet var helt galet klart och varmt.
och så hedwig med yosabeth. fan vad bra det var.

Inga kommentarer: