tisdag, februari 05, 2008

tandis

igår var jag hos tandläkaren för första gången på tre år och det såg bra ut men hade det någonsin varit tal om tandreglering? , fast alla vill kanske inte ha ett colgateleende och han bara sprutsde ur sig metaforer och liknelser till tandsten (som små alptoppar och svarta små kniveggar) och så fick jag två små tandkrämstuber av tandsköterskan eftersom jag sa att jag hade illningar och små tandkrämstuber är det bästa jag vet, tillråga på allt fyllda med den enda tandkrämssmak jag gillar och så bokade vi tid för nästa besök, och inget vet jag om vad som kommer i framtiden, vad som händer om ett år, jag planerar inte så långt, världen kanske går under, men inte den 3 februari klockan fyra på eftermiddagen för då ska jag till tandläkaren och har man planerat nått som genomför man det så växthuseffekten och trejde världskriget får snällt vänta för jag har planer den eftermiddagen.

Inga kommentarer: