fredag, februari 01, 2008

the bible didn't mention us

jag har tre sorters spill på min tröja. fyra om man räknar med teet jag hällde över mig för en halvtimme sen, men te har en tendens att inte synas på mörka underlag. det gör däremot köttfärssås, gräddfil och choklad.
egentligen hade jag tänkt titta på rules of attraction nu, och få nån sorts dawson is a freack-hattrick . han hade bibliskt personlighetsklyvning och tortererade marys favvoagent nörd på teve nyss. men jag orkar nog inte. tröttheten. jag har faktiskt jobbat tre kvällar i rad den här veckan. man får vara trött då.
juste! igår när jag jobbade så läste jag svds kulturdel och det handlade om fildelning och så var nån artist mot och så var dennis lyxzen såklart med och var för. det fanns en bild på honom. där uppvisade han nån form av, vad jag tror är, hans naturliga hårfärg. han var typ blond! dennis lyxzen! vad är detta! vem ska färga håret svart om inte han gör det? han är ju svarthårsorginalet. han var också ganska lame i sitt hyllade av nerladdning och var typ "kluven". KLUVEN. dennis-refused-vegan-svartfärgatspriphår-hardcore-dödscommie-lyxzen var kluven i frågan om fildelning. jag säger då det. styrka sitter uppenbarligen inte i håret utan i hårfärgen.

1 kommentar:

pumpan sa...

va äre sant? alla är smartast när dom är sjutton, eller i alla fall när dom hade svart hår.