lördag, februari 16, 2008

chok

inatt drömde jag om en skallig man som ramlade och apelsiner. oklart var den skalliga mannen slutade och apelsinen började.
annars har jag haft en choklaradag. tidig fika och textprat och annat prat. simla bra med tidiga fikor, man borde börja varje dag med en fika. jag tycker så mycket om textprat med klara. vi gör det så bra, jag läser hennes texter så bra (bättre än de som faktiskt går hennes kurs och har det som huvudsysselsättning), hennes ord är så bra. och jag kommer alltid på en massa saker som jag inte tänkte på när jag läste när vi pratar utifrån mina kladdiga anteckningar och utropstecken.
sen såg vi vems lilla mössa flyger, publikrepet. alla måste se den. det var barnteater at it's finest. hell, teater at it's finest. det var interaktivt, och rörligt, och världens största sandhög och fiffiga lösningar och tallen och cyklonen och så fina tolkningar och aaahhh!!! men mest var det kostymerna. alltså kostymerna! nökens stickade bulliga, ellens snabel, hela stenkulan, pinjekottens fina fina smoking och sorgbandet , dom var helt fantastiska! mack som var ett med sin hoj, åh. ALLA MÅSTE SE. oh.

och nu skickade cho sms att jag är så snäll och bra. trevligt!

Inga kommentarer: