söndag, februari 11, 2007

se det var ett riktigt kalas

Jag mår som jag förtjänar. Igår var jag på 40-årskalas på en HERRGÅRD bevars. Det var kul, jag minglade, dansade till rockenroll och drack hysteriska mängder vin. Jag gick även vilse 20 meter från huset, och blev begeistrad över Echo and the Bunnymen-skivor av någon anledning. Det är ett av mina starkaste minnen från kvällen. Jag minns också att jag fick ett sms av Lucy som jag försökte svara på flera gånger under kvällen (jag tror att jag framför allt försökte förklara att jag bara hade druckit LITE vin och att jag också var glad över att The Ark gick vidare i melodifestivalen) men tydligen aldrig lyckades med? Idag har jag åkt tåg, haft lite dagen-efter-ångest, mått illa och re-designat bloggen (vilket tog typ tre timmar, för jag förlorade mig i byta färg på text-funktionen).

Jag ska se på teve nu, jag hade tänkt skriva mer men det får bli senare. Mest ville jag bara inviga den nya designen!

-Mary

2 kommentarer:

lucy sa...

haha. fint med rött, men ser det inte lite... platt ut?
och nej, jag fick inget svar på smset.
sen tycker jag ragnordningen på teveserier är fel också.

Anonym sa...

men hallå, det ÄR ingen rangordning! det är ingen ordning alls. kanske lite platt - what to do?