fredag, februari 23, 2007

bortglömd.

alltså jag vet att jag inte är särskilt aktiv på den här bloggen, men att ändra hela inloggningssystemet utan att informera mig känns lite väl grovt. jag känner mig utestängd och ignorerad.

inte för att jag är bitter alltså. det är jag verkligen inte. jag är väldigt sällan bitter, sur eller irriterad. det är liksom inte naturliga känslor för mig.

hur som helst kommer jag här hem efter att ha varit och druckit öl på ett ställe som inte är värt att nämnas vid namn. jag surfar lite. kollar mejl och myspace. sen så börjar kolla om det är några intressanta spelningar snart (förutom regina spektor!!!) och ser att last days of april ska spela på debaser. kul tänker jag och groupien inom mig vaknar. så jag tänker att jag ska kontakta min kusin som typ ÄR last days of april, men det är förstås omöjligt (och kanske lika bra).

då får jag för mig att blogga. massa intressanta saker kommer upp i mitt huvud. jag tänkte skriva om mindervärdeskomplex, katten eller alkoholism, men när jag ska logga in så kommer jag inte ihåg inloggningsnamnet. lösenordet är glasklart, men inget inloggningsnamn funkar. det tog mig säkert tjugo minuter att komma på det. och det måste ändå vara beviset på att jag är ganska devoted. även om jag inte bloggar så ofta.

så nu har alla mina smarta tankar försvunnit men det känns ändå bra att äntligen komma in på det som faktiskt är delvis MIN blogg, även om bakrgundsfärgen har ändrats från rosa till röd (edie would so not approve) så känner jag mig fortfarande delaktig.

och vad gäller britney så kan jag inte annat än hålla med lucy, vad tänker de på? här försöker man hålla nåt slags finkulturell nivå, men bara för att man vill läsa om barnkultur så betyder det inte att man är totalt ointresserad av allt annat. jag tackar min pizzeria för veckans nu!, utan den vore jag helt lost.

känner att behovet av att blogga börjar lätta. jag ber om ursäkt för detta inlägg och lovar att ha ett ämne på nästa.

på återseende.
/Ruthie.

Inga kommentarer: