tisdag, februari 27, 2007

mellanmål

Det var en hård dag på jobbet, med pulkaåkning och grejer. Jag hade inte kläder för väder, vilket resluterade i blöta skor och blöta byxor. Deppigt. En annan jobbig sak är att mitt ben fortfarande är skadat (nu har det även börjat klicka!). Det som är bra är dock att jag inte är så klen att jag får dödsträningsvärk av att bowla. Det som är dåligt är såklart att det gör ont och att jag är så klen att jag sätts ur spel av en bowlingsträckning. När jag tänker på det är det faktiskt fruktansvärt genant, inget man vill skylta med. Jag borde alltså inte skriva om det på THE INTERNET men min självömkan vinner allt ingen sport.

I alla fall, jag är trött men nu har jag kommit hem och stärkt mig med bästa melliset (har jag också lärt mig på jobbet - det är verkligen en outgrundlig källa till kunskap!) i form av banan-äpple-vaniljyoghurt-smoothie. Det är som fest fast varje dag! Så jag tänker dra till tvättstugan och PrisExtra och sen kanske jag bakar bullar om jag fortfarande är pepp.

Okej, vi får se hur det går.

1 kommentar:

lucy sa...

jag hoppas det blir bullar!

den här fägrn är sjukt ful förresten, det ser ut som en blandning av rosa och bajs, jag får ont i ögonen. tillbaka till det röda!

och jag kan fortfarande inte kommentera dirket utan måste logga in mig på blogger.com. jag hatar internet.