tisdag, februari 20, 2007

öppet brev till dnkultur

jag har uppenbarligen inte hängt med i kvällstididningsträsket som jag borde för detta med att britney har rakat av sig håret har gått mig helt förbi. det hela skedde tydligen i fredags, så jag undrar iochförsig varför det inte var det enda ruthie pratade om i lördags.
anyways, nyheten kom till mig när jag läste dnkultur imorse. då var det ett citat av nån analytiker som uttalade sig om det hela i typ times.
alltså så himla typiskt dn kultur att få in skandaljournalistiken genom att hänvisa till ett citat i times! bah, "nämensåatte vi är s-e-r-i-ö-s-a men om vi citarer en doktor i times så är det lungt för det är inte samma sak". j
ag tycker det är undahållade av information att inte ha brittans rakade skalle på ett helt eget uppslag dagen efter händelsen. tänk på alla som inte läser tabloider. ni har ett läsansvar dnkultur! allmänintresset! skäms!

/lucy

Inga kommentarer: