måndag, juli 22, 2019

mjuk.

fick tacos sen igår och blev mätt men inte särskilt mindre melankolisk. tycker så mycket om att vara med klara. vi har pratat så mycket om våra föräldrar den här helgen. hur de är. hur vi tror att varandras är. nu är jag hos mina igen. jag åkte hem idag, efter en natt på ett nytt hotell. bodde i en låda. världens mysigaste låda, men väl låda. och åt frukost i fantastisk matsal.eller jag menar restaurang. man fick våfflor, som man inte behövde grädda själv. tycker att det är så ovärt när det är frukostbuffe och man "får" grädda sin egna våffla. tack? först ska man köa för att få hälla i smet, och sen måste man hålla koll och så är det en massa andra personer som också ska ha våffla och det är så stressigt! jag tycker iochförsig att det är stessig att rosta bröd på frukosbuffe. jaja. här fick man iallafall gräddade våfflor. stort plus i kanten. men andra hotellet är ståreet vassare ändå. skickade massa bilder till s:et och hon svarade att hon skulle boka samma nästa gång hon är i gbg, och att hon var avis på mig som hade ett stammishotell. att det är goals.
hämtade också mina nycklar och gav en chokladask i hittelön. passade även på att vattna mina blommor. och hämta fler strumpor. (som jag tvättar, givetvis, inget smittoläckage i hanteringen av denna luskatastrof).

Inga kommentarer: